Reklamace a vrácení zboží

REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Jak vrátit nechtěné zboží?

KONTAKTUJTE NÁS

Napište nám na náš email: info@ufifi.cz, že si přejete vrátit zakoupené zboží a do přílohy, prosím, přiložte vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy, který naleznete níže.

ZAŠLETE NÁM ZBOŽÍ

Zboží prosím zabalte tak, aby nedošlo k jeho poškození při dopravě a zašlete ho na naši adresu níže:

ufifi.cz
Vladimír Fischer
Nerudova 765/10
251 01 Říčany

nebo na Zásilkovnu:

ufifi.cz
Vladimír Fischer
OC Lihovar, Barákova 237, 251 01 Říčany

VRÁTÍME VÁM PENÍZE

Jakmile balík převezmeme, překontrolujeme jeho stav a vrátíme Vám peníze zpět na účet. V případě vrácení zboží do 14 dnů od zakoupení bez udání důvodu musí být zboží nepoužité a nepoškozené v původním stavu (Úplné s kompletní dokumentací). Podmínky odstoupení od smlouvy naleznete v obchodních podmínkách.

VÝMĚNA ZBOŽÍ

Za výměnu zboží z důvodu špatně zvolené velikosti si účtujeme 80 Kč, jakožto náklad na opětovné balné a poštovné. Částku je potřeba uhradit na:

číslo účtu: 2001007625/2010, pod variabilním symbolem (číslo objednávky).

V případě chybných informací na webu, vám vyměníme zboží ZDARMA.

 

REKLAMACE ZBOŽÍ

Jak zboží vyreklamovat?

KONTAKTUJTE NÁS

Napište nám na náš email: info@ufifi.cz , že si přejete reklamovat zakoupené zboží a do přílohy, prosím, přiložte vyplněný reklamační formulář, který naleznete níže.

ZAŠLETE NÁM ZBOŽÍ

Zboží prosím zabalte tak, aby nedošlo k jeho poškození při dopravě a zašlete ho na naši adresu níže:

ufifi.cz
Vladimír Fischer
Nerudova 765/10
251 01 Říčany

VYŘÍDÍME REKLAMACI RYCHLE BEZ ZBYTEČNÉHO ČEKÁNÍ

V případě uznané reklamace Vám vrátíme i náklady na poštovné. Stačí k tomu na náš email zaslat fotku podacího lístku a číslo Vašeho bankovního účtu. Vše jednoduše a rychle!

JAK PROBÍHÁ REKLAMACE

Napište nám na e-mail: info@ufifi.cz.
Co nejpodrobněji popište důvod reklamace.
Pro urychlení reklamačního řízení nám, prosím, zašlete fotku reklamovaného zboží.
Do balíku, prosím, přiložte číslo faktury, průvodní dopis a č. účtu, na který máme vrátit peníze.
Po obdržení balíku Vás budeme informovat o jeho převzetí.
Posoudíme reklamaci a případně se obrátíme na dodavatele.
V případě neodstranitelné vady Vám zašleme nové zboží nebo Vám vrátíme peníze zpět na účet.
Vše se snažíme vyřídit rychle a bez zbytečných odkladů.

Formuláře:

FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

FORMULÁŘ PRO UPLATNĚNÍ REKLAMACE

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.